Min bloggliste

lørdag 1. mai 2010

Loppemarked







Har vært på loppemarked igjen i dag, sammen med søster`n, og funnet store og små lopper. Loppemarked er livskvalitet for meg. Et yrende liv, masse skatter og så kaffe og vafler, da. Her er en nydelig liten vase jeg fant :)



Se på det flotte fatet...
















Og denne nydelige skålen, i DEN fargen....










og ei koselig lampe....




















For ikke å snakke om det nydelige askebegeret....


For meg er dette "skatter" :)

1 kommentar:

  1. Hei Bjørg, her er link til de nye vintage bildene, de var mye større enn jeg trodde så prisen var mer enn hva jeg sa. Si Ida har sendt deg ;)

    http://pretty-vintage.blogspot.com/

    Nå skal jeg kose meg med det nye stæsjet jeg kjøpte hos dere på fredag! :) God helg.

    Klem Ida

    SvarSlett