Min bloggliste

søndag 27. mars 2011

Konfirmasjonskort

Siden jeg absolutt burde tatt en husrydding/vask i dag, satte jeg meg ned og laget et kort..... bare for å utsette det, liksom... Akkurat der er jeg en mester, når det er noe jeg ikke liker. Og siden ingen har hengt opp sola i dag,kunne jeg jo ikke sette meg på verandaen og si til meg sjøl at en må nyte sola mens den er der...




Fremsiden ser slik ut. Dobbelt med kartong og et resteark, fra hvor? Det er roser, men ser at det ikke kommer fram på bildet. Det er lukket med magnet, og har lomme med plass til penger og en hilsen.Satte inn et par eyelets på remmen for syns skyld.



Slik ser det ut åpnet.Punchet ut dobbelt med hjerter, blir fin skyggeeffekt. Stemplet også et konfirmasjonsvers inni, Kort og Godt.





Baksiden er enkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar